aetka Communication Center Sp. z o. o.

Stronie internetowej

Klikając powyższy odnośnik przeniesie Cię do strony internetowej, która nie jest obsługiwana przez HotFrog. Firm nie ponosi odpowiedzialności za zawartość lub dostępność stron powiązanych.

aetka Communication Center Sp. z o. o.
Kategoria: Unknown

Kluczowe dane do kontaktu aetka Communication Center Sp. z o. o.
E-mail
biznes e-mail
Witryna
www.aetka.pl
Adres
Al. Armii Krajowej 61, Wrocław Dolnośląskie, 50-541
 

Franchising

Franczyza


0 Opinie klientów
Napisać recenzję
o firmie

Program partnerski aetka ma na celu zrzeszanie niezależnych przedsiębiorców i budowanie sieci sklepów telekomunikacyjnych.Program aetka opiera się na stworzeniu sieci sklepów telekomunikacyjnych, gdzie każdy klient może kupić nie tylko interesujący go sprzęt, ale również skorzystać z rzetelnego doradztwa, bez preferencji dla któregokolwiek z producentów, drobnych napraw serwisowych oraz usług telekomunikacyjnych i mobilnego Internetu.Aetka Communication Center i KOMSA Polska, należące do niemieckiego koncernu KOMSA AG, wspólnie prowadzą program partnerski aetka stworzony dla niezależnych sprzedawców nowych technologii. Partnerami aetka są specjaliści z branży GSM i telefonii stacjonarnej, IT i internetu, nawigacji, elektroniki użytkowej, branży motoryzacyjnej i innych.Aetka to doskonały pomysł na dzisiejsze czasy - szansa na utrzymanie i rozwój biznesu dzięki silnym akcjom wspierającym sprzedaż, know-how grupy KOMSA, rozszerzeniu portfolio, czy wejściu na rynek usług.Kryteria lokalizacyjne dla franczyzobiorcy: • punkt handlowy w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców • lokalizacja: centra handlowe, główne ulice handlowe, rynek miejski, etc. • min.15 mkw. powierzchni handlowej (optymalnie 30-60 mkw.) • możliwość zainstalowania na zewnątrz lokalu szyldu sieci Wymagania aetka: • zrealizowanie określonego poziomu obrotu w Komsa Polska w określonym czasie (w zależności od stopnia partnerstwa - 3 warianty do wyboru) • znajomość rynku lokalnego • doświadczenie w sprzedaży produktów GSM, nawigacji, akcesoriów, elektroniki użytkowej - branding zewnętrzny i wewnętrzny placówki handlowej • promowanie marki aetka • motywacja, inicjatywaPrzewidywana suma inwestycji: • minimalna wartość inwestycji na wizualizację zewnętrzną od ok. 2-5 tys. zł (możliwość refundacji 70% z budżetu marketingowego) • wartość inwestycji na wizualizację wewnętrzną przy powierzchni sklepu około 30 mkw - ok. 25 tys. zł (możliwość refundacji 70% z budżetu marketingowego) • zatowarowanie - w zależności od asortymentu około 30-50 tys. zł

  • o firmie

    Program partnerski aetka ma na celu zrzeszanie niezależnych przedsiębiorców i budowanie sieci sklepów telekomunikacyjnych.Program aetka opiera się na stworzeniu sieci sklepów telekomunikacyjnych, gdzie każdy klient może kupić nie tylko interesujący go sprzęt, ale również skorzystać z rzetelnego doradztwa, bez preferencji dla któregokolwiek z producentów, drobnych napraw serwisowych oraz usług telekomunikacyjnych i mobilnego Internetu.Aetka Communication Center i KOMSA Polska, należące do niemieckiego koncernu KOMSA AG, wspólnie prowadzą program partnerski aetka stworzony dla niezależnych sprzedawców nowych technologii. Partnerami aetka są specjaliści z branży GSM i telefonii stacjonarnej, IT i internetu, nawigacji, elektroniki użytkowej, branży motoryzacyjnej i innych.Aetka to doskonały pomysł na dzisiejsze czasy - szansa na utrzymanie i rozwój biznesu dzięki silnym akcjom wspierającym sprzedaż, know-how grupy KOMSA, rozszerzeniu portfolio, czy wejściu na rynek usług.Kryteria lokalizacyjne dla franczyzobiorcy: • punkt handlowy w miastach powyżej 15 tys. mieszkańców • lokalizacja: centra handlowe, główne ulice handlowe, rynek miejski, etc. • min.15 mkw. powierzchni handlowej (optymalnie 30-60 mkw.) • możliwość zainstalowania na zewnątrz lokalu szyldu sieci Wymagania aetka: • zrealizowanie określonego poziomu obrotu w Komsa Polska w określonym czasie (w zależności od stopnia partnerstwa - 3 warianty do wyboru) • znajomość rynku lokalnego • doświadczenie w sprzedaży produktów GSM, nawigacji, akcesoriów, elektroniki użytkowej - branding zewnętrzny i wewnętrzny placówki handlowej • promowanie marki aetka • motywacja, inicjatywaPrzewidywana suma inwestycji: • minimalna wartość inwestycji na wizualizację zewnętrzną od ok. 2-5 tys. zł (możliwość refundacji 70% z budżetu marketingowego) • wartość inwestycji na wizualizację wewnętrzną przy powierzchni sklepu około 30 mkw - ok. 25 tys. zł (możliwość refundacji 70% z budżetu marketingowego) • zatowarowanie - w zależności od asortymentu około 30-50 tys. zł

aetka Communication Center Sp. z o. o.'s Keywords

Franchising | Franczyza

zweryfikowane na HotFrog

aetka Communication Center Sp. z o. o.

Zweryfikowane ID: 1123528207085568

zweryfikowane 19/09/2018 @ 09:21:13
Ostatnio zaktualizowany 19/09/2018 @ 09:21:13